فرمانده سپاه چگنی مطرح کرد:

توزیع ۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان چگنی در سال جاری

فرمانده سپاه چگنی گفت: بسیج در همه صحنه ها حضور فعال دارد و در طول این 43 سال نشان داده است که همواره در کنار مردم، یاور مردم و پشتیبان مردم و ولایت بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی لرستان،سرهنگ محمد علیزاده بازگیر ضمن تبریک این ایام به هموطنان و بسیجیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوث بسیج گفت : بسیج ایران در هیچ جای جهان مانندی نداشت و امام راحل آن را در جامعه ایران راه انداخت.
وی افزود : بسیج در همه صحنه ها حضور فعال دارد و در طول این ۴۳ سال نشان داده است که همواره در کنار مردم، یاور مردم و پشتیبان مردم و ولایت بوده است.
علیزاده اضافه کرد : مردم حماسه های بسیج در سیل سال ۹۸، از خودگذشتگی بسیج در کرونا، ایثار بسیج در زلزله و نقش بسیج را در امور عام المنفعه فراموش نخواهند کرد.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان چگنی افزود : شهادت مظلومانه بسیجیان آرمان علی وردی و سید روح الله عجمیان و سایرین گواهی بر حضور فعال و بی باکانه بسیج در کنار مردم ایران اسلامی و تلاش برای اعتلای کلمه الله است.
وی سپس به مهم ترین فعالیت های ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان چگنی پرداخت و گفت : از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۸ هزار بسته معیشتی در بین آبرومندان شهرستان توسط ۱۸۵ گروه جهادی توزیع شده است.

علیزاده سپس به نقش بسیج و سپاه شهرستان در سازندگی برای محرومین پرداخته و ثمره آن را ساخت چند واحد مسکونی، تعمیر چند واحد خسارت دیده و نوسازی خانه های عالم دانست.
وی به اعزام بسیجیان به اردوهای زیارتی و سیاحتی نیز پرداخته و گفت: اعزام ۵۰۰ نفر به مشهد مقدس، ۲۰۰ نفر به کربلای معلی، ۱۰۰ نفر به اردوی راهیان نور غرب کشور و بیش از ۱۵۰۰ نفر به اردوهای درون شهرستانی و استانی را از فعالیت های این ناحیه است

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.