امام جمعه خرم‌آباد:

امروز میوه درخت بسیج را در همه عرصه ها می‌بینیم

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: بسیج در باغ انقلاب اسلامی رویید و امروز میوه درخت بسیج را در همه عرصه ها مشاهده می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی لرستان، حجت الاسلام سیداحمد رضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: بسیج با شکل گیری از آحاد مردم در اقصی نقاط کشور برای کمک دهی و ایجاد نظم و آرامش و امنیت و اقتدار ایران ۴۳ سال پای کار و در کنار مردم بوده است.

 

وی اظهار داشت: هفته بسیج یادگار امام بزرگوار است و باید از عمر چندین ساله آن حفاظت و حراست کرد، همه می دانیم که انقلاب اسلامی به دست بسیجیان فداکار پایه گذاری شد و باید با تمام قوا از دستاورد آن پاسداری کرد.

 

امام جمعه خرم آباد افزود: در بحث کرونا بسیجیان با از خود گذشتگی پای کار بودند و در خدمات درمانی و کمک‌های معیشتی کمک‌حال مردم بودند.

 

وی گفت: در حادثه سیل نیز بسیجیان شبانه روز در کنار سیل زده‌ها بودند و تا آخرین لحظه بدون هیچ چشم‌ داشتی به آنها کمک کردند؛ امروز نیز در برقراری آرامش و امنیت برای همشهریان شبانه روز تلاش می‌کنند تا کسی نتواند امنیت و آسایش را از مردم سلب کند.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به گرامیداشت روز پرستار عنوان کرد: مجاهدت های حضرت زینب (س)در جنگ تبلیغاتی دشمن را شکست داد و پرستاری از امام سجاد (ع) و کودکان کربلا از اقدامات این بانوی گرانقدر بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به روز مجلس گفت:نمایندگان مجلس در عمل و راه و روش از روحانی مجاهد شهید مدرس پیروی کنند و زندگی ایشان سراسر الگو است.

وی افزود: شخصیت انسان به فکر و اندیشه و عمل است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اگر دنبال چیزی غیر از نفع مردم نباشند ارتقای کشور بهتر انجام خواهد شد.

حجت الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وقایع اخیر کشور گفت: مقام معظم رهبری فرمودند دشمن به این امید بسته است که با فعالیت های اینترنتی و مزدورپروری مردم را در مقابل نظام اسلامی قرار دهند.

وی اظهار داشت: باید مراقب باشیم به عقب برنگردیم و در ۲ ماه اخیر رویدادهایی مشاهده کردیم که حکایت از رویکردی ارتجاعی و بازیگرانی مرتجع است.

امام جمعه خرم آباد گفت:آمریکا و استکبار جهانی هر جا کشوری را در راستای منافع خود ندیدند به آن حمله کردند و ثروت های مادی ک معنوی آنها را به غارت بردند.

وی افزود:مشکل شیطان بزرگ این است که نمی خواهد کشور اسلامی ایران پیشرفت کند تا الگوی دیگر کشورها باشد.

وی اظهار داشت:وظیفه همگانی ما این است که برای پیشرفت کشور در همه جهات تلاش کنیم.

انتهای پیام/

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.