با حضور سردار کشکولی انجام شد؛

افتتاح کانال آبرسانی روستای تیان شهرستان ازنا

سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان به همراه مسئول بسیج سازندگی استان لرستان در راستای افتتاح کانال آبرسانی روستای تیان شهرستان ازنا  به این شهرستان سفر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بسیج سازندگی لرستان ، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان به همراه مسئول بسیج سازندگی استان لرستان در راستای افتتاح کانال آبرسانی روستای تیان شهرستان ازنا  به این شهرستان سفر کردند.

سرهنگ روح الله مسلمی فرمانده ناحیه ازنا در حاشیه این مراسم ضمن خیر مقدم خدمت مسئولین و مردم روستای تیان گفت:  گروه های جهادی به مدت ۸۰۰ روز نفر  در این روستا فعالیت داشتند و خروجی این فعالیت ها بازسازی کانال آب در روستای تیان بوده است.
وی افزود: این کانال بر اثر سیل و رانش کوه تخریب شده بود که ۳۰۰ هکتار زمین های آبی را که در پی تخریب این کانال آسیب دیده بود و معیشت مردم را تحت تأثیر خود قرار داده بود به آبادانی رساند.

سردار مرتضی کشکولی نیز در حاشیه این افتتاح گفت:  مردم ما ولی نعمتان این انقلاب هستند،من و  نیروهای تحت امر سپاه پاسداران خادم و سربازان مردم هستیم .

همچنین در این مراسم از گروه های جهادی موفق در شهرستان ازنا تقدیر و تشکر به عمل آمد و  مردم روستای تیان نیز از مسئولین سپاه پاسداران تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.