بسیج سازندگی استان لرستان

آغاز بسیج آبرسانی در لرستان/ پروژه آبرسانی مجتمع حشمت آباد دورود کلنگ زنی شد

همزمان با سراسر کشور طرح بسیج آبرسانی استان لرستان در شهرستان دورود کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی از لرستان ، سرهنگ « احسان جهانبخش» در این مراسم، اظهار داشت: بسیج سازندگی دستگاهی اجرایی با مجوز قانونی، مصوبه مجلس و ابلاغیه دولت است.

 

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان افزود: بسیج سازندگی عضوی شورای برنامه ریزی استان و از سال 1379 حسب دستور مقام عظمای ولایت شروع به فعالیت کرده است.

 

وی با بیان اینکه امسال 21 سال فعالیت نهاد مقدس بسیج سازندگی است، ادامه داد: 2 هزار و 750 گروه جهادی با تعداد30 هزار نفر در قالب بسیج سازندگی به مردم محروم خدمت رسانی می کنند.

 

سرهنگ جهانبخش با اشاره به فعالیت های گسترده گروه های جهادی، بیان کرد: درسیل سال98، پلدختر گروه های جهادی به خوبی درخشیدند و در راستای خدمت به مردم تلاش صادقانه گروه های جهادی بسیار موثر بود

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان ادامه داد: در بسیاری از کشورهای مدعی، بعد از هر سیل و بحرانی  چندین  سال بازسازی خدمات اولیه طول می کشد، در حالی که به همت گروه های جهادی در کوتاه ترین زمان ممکن در راستای رفع مشکلات سیل زدگان اقدام شد.

 

وی افزود: در حالی که در سایه تلاش گروه های جهادی و حضور نیروهای گوش به فرمان ولایت که به صورت فی سبیل  کار در کوتاه ترین زمان و به درستی انجام می شود.

 

سرهنگ جهانبخش  رزمایش مومنانه را از دیگر اقدامات بسیج و گروه های جهادی عنوان کرد: افزود: تاکنون 370 هزار بسته معیشی در سراسر استان لرستان توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه 230 زندانی غیر عمد توسط جهادگران استان لرستان آزاد شده است، بیان کرد: بالغ بر2 میلیون  ماسک توسط گروه های جهادی در شرایط ویژه کرونایی تولید و در بین مردم توزیع شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد:34 هزار پک لوازم التحریر، طبخ غذا به میران یک میلیون و280 هزار در سراسر نقاط استان توسط جهادگران و بسیجیان انجام شده است.

 

وی با اشاره به فعالیت صندوق های قرض الحسنه بسیج، اظهار کرد: این صندوق های در سراسر استان لرستان و در حوزه اشتغال مشغول به فعالیت هستند.

 

سرهنگ جهانبخش بیان کرد: تعداد 707 صندوق فعال بسیج در استان لرستان وجود دارد که  در عرصه های اقتصاد مقاومتی مشغول به خدمت هستند.

این مراسم با حضور فرماندار شهرستان دورود، رئیس دفتر نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، رئیس آبفای شهرستان، جمعی از مسئولان و مردم شهرستان دورود برگزار شد.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.